martes, junio 19, 2007

Desde el sábado, Palma tiene nueva alcaldesa.

3 Comments:

At 17:19, Blogger Tolo Oliver said...

Ja li vaig dir a la meva dona, la teva amiga, que el que suria al video era casa teva o be algu amb un cuadro on surts tu.... No se si poses la noticia per pasiso, per el teu cuadro.. pero siguent fill de la secreataria de un batle del PP, a mem si et fotran l'herencia... ja, ja.. salut i força...

 
At 17:33, Blogger joan said...

tio, a ca meva hi ha cultura democràtica :-)

 
At 08:07, Blogger Jaume G. said...

Sa cançó que sona molt de fons és nostra, així com la que surt al clip del Taxi. Quan vaig descobrir que els havia rodat en Tuyi ho vaig entendre tot.
Entre tots es veu que li hem donat una mica de sort a aquesta dona, a veure si li deixen una mica de marge per fer la seva.
Jaume.

 

Publicar un comentario

<< Home